Tervezhetőség, hatékonyság, stabilitás, PROFIT A CÉGEDNEK!

TÁDÁÁÁMMM! Közhírré tétetik! Halljátok meg mi fán terem a nyugalom! Az informatika piacán egy vadonatúj előfizetés látott napvilágot!


Így kurjongatna egy hírvivő a nyakában lógó dobjának pergetése közben a régmúltban és már sodorná is fel-le irányban széjjel kis pergamenpapír rolniját a főtéri vásár közepén.

Nos igen van egy kis áthallás, hiszen akkoriban még nem voltak számítógépek, lásd ő is egy papír-rost kézirat darabkával kezében manuális dobot megszólaltatva kürtölte világgá az aktuális híreket.

Képzeld csak el, mi lenne, ha a cégvezetőnk, Barna kiállna egy dobbal a debreceni Nagytemplom elé vagy Nyíregyházán a Korona Hotel előtt a főtérre és ott kiabálna egy kisszékről, hogy van egy új üzleti előfizetéses szerviz csomagja a mabaIT-nak (ejtsd: mabaájtí-nak), mit érne el vele. Mondjuk elég gerilla lenne, de vajon egy ilyen hírre az éppen fagyit nyaldosó kisgyerek vagy a piacról hazafelé sétáló Mari néni figyelne fel? Igen haladni kell a korral, nincs mese. Barna is mást csinál ma, ne ott keresd a főtéren egy dobbal a nyakában. Sőt!


Más világban élünk!  A korral megváltozott információs csatornák a digitalizációval összefüggésben töretlenül vágtáznak és ki tudja hol állnak meg. Egy biztos. Akinek a vállalkozásában informatikai eszközök vannak, - ha az új csomagról beszélünk PC-k és laptopok érintettek a per darab díj értelmezésében -, ott nagy a kitettség. A kitettség alatt azt értem, hogy a függőség a hatékonyság jegyében. A cég hatékony működése függ az eszközök kondíciójától. Nem, itt nem a korukra célzok, hanem a karbantartás szintjeire. Első sorban nem is arra, hogy egy szerviz-igényében "magára hagyott" de minden percben szétnyúzott eszköz korábban adja fel és az mekkora költséget ró a cégre, nem. Persze nem elhanyagolható ez sem, de van egy fontosabb szempont.


Ez pedig a költséghatékonyságon túl a munkahatékonyság. Mert ha egy cég spórol az nagy tévedés, hogy nő az eredménye. Informatikai értelemben, aki spórol a biztonsági szinteken, kitett a virtuális térből érkező támadásoknak (legyen az nyereségvágyból vagy bosszúból, mindkettőre számos példát láttunk már, cégek dőltek be miatta), akár mindene oda lehet egy szempillantás alatt. Mi értelme informatikai biztonság nélkül működni? "Bízunk abban, hogy nem lesz baj!" - mondta egyszer egy cégvezető. Na én tuti nem dolgoznék ilyen cégnél. Képzeld el fogyasztom boldogan a finom vacsorámat és hív a főnök, hogy holnap nem kell bemenni és lehet soha többé, mert kibertámadás áldozata lett a cég, oda van minden információ, adat ami a működés alapja. Én meg a falattal megakadva torkomon, vacsora közben nézem a gyermekeimet, hogy nekik holnap is kell enni adni de most  így mi lesz? Ez felelőtlen lépés egy cégvezetőtől. Ma a legnagyobb felelőtlenség!


A munkahatékonyság eszköze a PC és/vagy a laptop, ma már minden cégnél. Jó oké meghajlok, a kukoricaárus az állatkert előtt, oké értem... De tudtad, hogy a partnereivel már ő is e-mailekel kommunikál, meg a hatóságoknál is van ügyfélkapuja. Na ugye. De nem róla van szó első sorban, hanem rólad! A cégvezetőről akiben ébredezik a vágy, hogy nyugodt lehessen, ami az informatikát illeti.


Sokat agyaltunk, mi lenne a jó a döntés. És végül arra jutottunk, hogy egy kisebb cég nem tudja megfizetni tisztán a tanácsadást, azt az időt ami ma egy informatikai szolgáltató óradíja, felszorozva havi sok -sok órával, ha ahhoz rendszergazda szolgáltatás is tartozik hipp-hopp magasra rúgnak a költségek, ráadásul nincs kézzel fogható hozzáadott érték sem az ilyen típusú szerződésekben. Egyet lát a partner, hogy pénzt ad ki a "semmire". Igen ez persze nem igaz, de a piaci visszajelzések alapján más az elvárás.


Ezt hozza összhangba a mabaIT üzleti előfizetéses szerviz csomagja, amiben kézzel fogható rendszeres fizikai karbantartási szolgáltatás ötvöződik az informatikai tanácsadással. További előnyei is vannak egy egyszerű átalányszerződéssel szemben, ami az ügyfelek számára nem megfogható tevékenységekről szól.


Extrán kedvezményesen csatolható a programhoz rendszergazda szolgáltatás is, ami nem kötelező, csupán üzemi hőfokon azaz melegen ajánlott.

Hiszen a csomag annak egy fontos részelemét tartalmazza is, mint a "havi szoftverfrissítések távoli eléréssel" pontja a felsorolásnak amit lenti linkre kattintva olvashatsz részletesen, szintén a szolgáltatás része. Igen mindenhol, minden gépen. Nagy vállalás ez? Igen, de emberközeli és megértettük a felhasználói igényeket is, amikor megalkottuk ezt az előfizetést.

Opcionálissá tettük, amit egy általános informatikai szolgáltatási szerződés esetén kényszerként él meg egy vállalkozó és a szolgáltatás mögött valódi fizikai munkavégzést nyújtunk, miközben van a tanácsadás is fontos része, nagy segítség. 


Ötvözzük a hatékonyság növelő proaktív karbantartó szervizeket azzal a biztonsággal, amit akkor érez egy vállalkozás, ha van kihez fordulni szakmai kérdésekben ami az informatikát illeti. A tanács mint beszélgetés egy korszerűsítésről, egy-egy problémáról nem jelent automatikus megrendelést sem adott műveletre.

A szerződéskötést követően egy biztos pont leszünk a céged életében, informatikai értelemben, de nem rendelsz meg "mindent IS, nagyon sokért" sem!

Ha egy gép van a cégben akkor egy, ha száz van, akkor annyi lesz jó kezekben! Ideális esetben, mindeg, mind jól üzemel, nincs kieső idő így maximális a munkahatékonyság!


Nézd meg a részleteket, keress bennünket bizalommal és mondd el nekünk, miben segíthetünk!? Ha nem ez akkor más! Várjuk kérdéseidet baráti hozzáállással.


Bővebben az új szolgáltatásról itt olvashatsz: https://mabait.hu/uzleticsomag/


Facebook oldalunkon is értesülsz mindenről ha kedveled és követed! Köszönjük!

Itt találod egy kattintással eléred: https://www.facebook.com/mabait.hu


Ha most azonnal informatikai kérdésed van, tedd fel nekünk itt:   mabaIT KAPCSOLAT


Köszönjük! 

#mabaIT



Ezt se hagyd ki!

Feliratkozását nem sikerült elmenteni. Kérlek próbáld újra.
Sikeresen feliratkoztál!

Hírlevél

Iratkozz fel és ne maradj le újdonságainkról!